Founders Alliance för ut entreprenörernas röst – missa inte den nya dokumentärserien Entreprenörerna!

I dagarna släpper Founders Alliance det första avsnittet i dokumentärserien Entreprenörerna. I serien, som kommer att lanseras i samarbete med Svenska Dagbladet, får vi följa personerna som driver Sverige framåt, entreprenörer som har dedikerat sina liv åt att följa sina drömmar och som med passion bygger framgångsrika företag. Vi får följa med bakom kulisserna, in i styrelserummen och tillbaka till barndomshemmet.

Tittarna bjuds in i den mytomspunna entreprenörsvärlden och i varje avsnitt får vi bekanta oss med en av Founders Alliance medlemmar genom dess yrkes- och privatliv. Vi vill förändra och bredda bilden av vad en entreprenör är, kan och behöver vara. Vi träffar både unga personer med nystartade företag och de som varit med ett tag och byggt upp sin verksamhet. Totalt är det fem avsnitt, där ett entreprenörsporträtt släpps åt gången.

Se trailern för Entreprenörerna här.